BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 25

hanya dalam novel ke????haha...



" Relationship bagi aku ada satu ending je.Marriage.Aku tak nak bawak awek lawa seksi ke hulu ke hilir buat teman sosial macam dah kawin,lepas tu nak kawin nanti cari lain pulak.
Aku nak wife aku nanti yang tak pernah disentuh dipandang lelaki selain dari apa yang patut.
Dan aku tak rasa patut untuk aku buat macam tu pada mana-mana perempuan yang bakal jadi isteri orang jugak satu hari nanti." -said ked flop-skater boy:Ked's Story by hlovate-..


haaa..agak2 korang kan...ade lg tak lelaki mcm ni skrg...wawawa...
haha, kalau ade la kan,alhamdulillah...syukur la dpt lelaki mcm ni, bertuah sgt kn...
saje je nk post benda alah nih... tetiba terbace mende ni kat e-novel...
tp x mustahil kalo ade yg mcm ni walaupon mende nih wujud dlm novel jek kn...

doa2 la moga kiter sume dpt lelaki mcm ni~ amin...

0 comments: